På fredag ska vi på kickoff med jobbet. Vi...

På fredag ska vi på kickoff med jobbet. Vi ska sova borta och inte vara klara förens mitt på dan på lördag. Vart vi ska? Jag vet inte. Vad jag bör packa? Ingen aning. Det stör mig någe grönjävligt att de ska vara ett sånt jävla hemlighetsmakeri runt en enkel kickoff med övernattning. Berätta istället vart vi ska, vad vi ska ha med oss och vad vi ska göra. Blir så mycket enklare att planera då! Gårkvällen får fem av fem toasters. Först mys hemma hos Ida med alldeles för många cigggaretter, skratt, gråt och kloka ord. Sen till det stora vita huset för ett kärt återseende. Livet har efter hemkomsten gått tillbaka till det normala. Har fortfarande ett par damer kvar att träffa. Med det löser vi på lördag.


Kommentarer
Postat av: Moa

Får jag träffa dig på lördag också?! :-)

2011-01-13 @ 17:50:49
URL: http://mmab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0