Helgen då.

Ett mayhem av alkohol, vackra kvinnor, snygga herrar, champange, öl, vin, stek, hiphop, grill, gratis mat, apelsinjuice och vänner i överflöd. jag har promenerat mina fötter trasiga, en näsa har svullnat upp i samband med ett faceplant på en undersida av ett bord. Skrattsalvorna har avlöst varandra blandat med tårar. Jag ger er bilder, ni kommer ändå aldrig kunna förstå i detalj.

Torsdag:





Fredag:

Lördag:

Söndag:


Söndagen promenerades bort bland friska fläktar och god mat i kungsan med en fin vän. Vickan och DannyD gled förbi i en limmo och jag vart heelt star strucked.  Det slutade med att vi drack en varsin öl i mitt fönster innan jag åkte till mamma och till Norrtälje för en fyra dagars rehab. Vi ses på fredag igen Stockholm! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0