Midsommar.

Jag har sportat, fått skrapsår, bitmärken, ryggont.
Bastat med tillhörande (nästan)nakenbad.
Pussats och kramats.
Blivit upplockad av bästaste Melle alldeles för tidigt på morgonen.
Vart förbannad som ett bi, spottat och fräst.
Nästan satt mig i en limmo halv ett midsommarnatten.
Tatuerat Robin som i sin tur tatuerade mig.
Hostat lungorna ur mig.
Gjort slut med det förgångna. På riktigt den här gången. Riktigt riktigt.
Sovit i 24 timmar.
Lunchat med syster, pappa och pappas nygamla tjej.

Bilder kommer, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: BFF

THE LIKE CRAZY AGGRESSIVE VOLLYBOLL WOMEN SAAYS WHAAT!!! du behöver juh inte bli :P nån bild finns men inga höjdar bilder tror jag, men ska se till att du får dom på stubben. puss på rumpen babe!

2011-06-29 @ 14:37:40
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0