23 - a song that you want to play at your wedding

Sådär ja, tänkte göra om lite i min lista.
Dessa ska bort:

26 - a song that you can play on an instrument - Jag kan inte spela nått instrument, alls.
16 - a song that you used to love but now hate - Det går inte bara att byta sida sådär.
02 - your least favorite song Ta allt med Akon, Blackeyed peas(förrutom tonights gonna be a goooood nigt. lalalal ah ni fattar),
12 - a song from a band you hate - se ovan. ser inte vitsen med att dela med mig av dåålig musik.

Jag ska därför hitta på 4 nya låtar som får representera öh, ah nånting.

Men till dagens låt, enjoy! Intern systerhumor. Jag saknar dig Maja.



Kommentarer
Postat av: Maja

<3

2011-04-02 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0