Minnen från förr. En stor shout-out till m...

img_6997 (MMS)

Minnen från förr. En stor shout-out till min fina och världefulla vän Ade som funnits i vått och tort. Det här är hans ord om mig:  Och Tilda, du stack iväg innan vi knappt hade möts/ Men vår vänskap fanns redan där, ja den hade redan fötts/ Drog över halva jorden, för att hitta svar/ Men baby ta mig på orden när du kommer tillbaks jag då står jag kvar/ Finns kvar här när du kommer hem/ För i dig har jag hittat en underbar vän/ Vi kommer fixa dom två liv som vi båda förtjäna/ Lösa allt i soluppgången med pava rött i Roslagens pärla/ Äntligen hemma nu, och jag hoppas du har tur/ Tillsammans kan vi riva varenda jävla mur/ Allt kommer bli bra för såna som oss/ Oavsett hur hårt man måste slåss och spöa livets sista boss/ För att ta hem hela spelet och vinna livets lycka/ Skiter i vad folk tycker, fuck them, låt dom tycka/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0