Om churren spelar smart, vinka henne bye bye. Hon kommer tillbaks, de bara let her pass you by by.

Jag längtar till helgen.

Jag har huset för mig själv på Utvägen.
På fredag kommer min bästaste finaste vän i hela vida världen över. Hon och jag ska laga mat (eller, jag ska laga mat, Melle kommer vara moraliskt stöd igenom det hela), dricka gott och kolla på Hannah Montana hela kvällen.
När lördagen kommer ska jag göra min egna Sushi, dricka en flaska vin och kolla på hockey. Det kommer bli en bra lördag. Glida runt i mjukisar hela dan, lyssna på min musik på högsta volym, andas min luft och rensa tankarna.
Jag gillar hockey. Ikväll ska jag hem till Micke och hålla tummarna för grabbarna som är nere i LHC-land och lirar. En gammal bekant kommer också vara där. På torsdag är det hockey igen. Den här gången på Hovet. Vackra Hovet, våran borg, är vårt hem, Djurgården.
Sen är serien slut. Efter på lördag alltså. Meen, vi har ju faktiskt slutspelet kvar att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: bästa vännen melle

länngta länngta lääängta :D <3 <3 <3

2011-03-01 @ 16:32:48
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0