Helgen då. Fredag var det aw med jobbet. S...

img_0607 (MMS)

Helgen då. Fredag var det aw med jobbet. Spelade lite biljard och åt en trevlig middag. Sen ner för att hänga med Ida, miguel, Tina och Fierza. De senare och jag åkte runt omkring för att till slut hamna uppe på Mobergs. Trillade hem till mamma vid 10 igår morse, fick en twitter förfrågan om att skjutsa Adam Tensta med crew till Sundsvall och tillbaka för en spelning och alla som känner mig vet att jag inte är den som är den. Hann va hemma ca 40 min innan jag begav mig in mot stan. Hämta upp hyrbil med boysen och sen bar det av. Struntade i E4:an sista biten upp för att åka kustvägen där vi nästan körde på en älg. Checka in på hotellet, snabb middag och sen iväg till stadshuset för soundcheck. Tillbaka till hotellet, kolla lite film och sen på med klänning och klackar för att gå tillbaka till stadshuset. Blev lite vin innan spelningen som sen var fantastisk. Har inte sett Adam live förut och tillsammans med Babak och Dida var det magi. Drog tillbaka till hotellet, kollade klart på filmen och somnade sedan med ett leende på läpparna. Upp tidigt imorse för att hämta sakerna på stadshuset och sedan komma iväg i skaplig tid. Några pauser senare och en sen lunch i Uppsala sa jag hejdå till boysen och nu sitter jag på bussen på väg hem hem. Det här med att inte planera helger alls är ganska kul. Det borde jag göra oftare. Vi hörs alla fans!


Kommentarer
Postat av: Fierza

Hej. Du har härmed ett nytt fan. Jag tog åt mig som fan när jag läste "vi hörs alla fans". Iallfall. Din helg verkar ha varit trevlig. Den där Fierza verkar grym. Tjarå.

2011-05-22 @ 21:34:56
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0