Jag vet att ni har saknat mig

Och eftersom jag är så snäll får ni lite facts om mig nu. Enjoy!



4 om Förhållande

-          Är du singel?: Oh yes!

-          Hur många grr har du vart mer än väldigt kär?: 1

-          Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nee, gå förbi en gång till äru snäll.

-          Är du kär just nu?: Nja, ne, ja , ne vi lämnar det osagt.

5 om mig

-          Hur lång är du?: Lång och lång. 163 cm kort.

-          Hur är du på morgonen?: Trött.

-          Bra sidor hos dig: Jag är lojal som ett lejon.. eeh?

-          Sämre sidor hos dig: Jag pratar först och tänker sen.

-          Sover du helst själv eller med någon?: I en galen tight sked alt med mitt huvud på någons bröstkorg.

9 om mina vänner

-          Vem vet allt om dig?: Melle

-          Vilken vän saknar du ofta?: Melle

-          Vem är mest party?: Sanna

-          Vem är snyggast av dina vänner?: Hallå, har ni sett min bästa kompis Melle eller? Hon är HEEELT!

-          Vem skulle du fråga om råd när det kommer till utseende?: Öhh, tror inte jag frågar om sånt.

-          Vem sätter alltid ett leende på dina läppar oavsätt vad?: Alice. Shit vad den bruden kan få mig att skratta.

-          Vem skulle aldrig säga ett ont ord om dig?: Melle och Moa

-          Vem visar sin uppskattning mest?: Moa

-          Vem är du mest lik?: Ingen, tror jag. eller?

10 om min familj

-          Vem står dig närmast?: Pappa

-          Har du bra kontakt med dina föräldrar?: Ah, massor bra kontakt.

-          Vem har uppfostrat dig till den du är?: Pappa, helt klart.

-          Något husdjur?: Damråttorna under sängen.

-          Vem är coolast i din familj?: Maja (syster), hon är fucking militär!

-          Vem har du mest gemensamt med?: Pappa

-          Vem ser du upp till mest?: Min syster som vågade gå sin egen väg.

-          Vem umgås du mest med på fritid?: Pappa

-          Vem har sett dina värsta sidor?: Frågan är väl som inte sett mina värsta sidor?

-          Vems ord tar hårdast på dig?: Mammas. När hon är arg är hon ARG!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh fina du <3 lots of love

2011-11-17 @ 18:16:57
Postat av: Melle

MIN BÄSTA <3 <3 <3 <3

2011-11-28 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0