Livets glada..

Ibland kollar jag på mina vänner omkring mig och blir en smula svartsjuk. Perfekta pojkvänner som dyrkar deras vägar de tar, drömmar som lever och tar fart, önskningar som går i uppfyllelse. Det är aldrig sura miner. Inte ens i motgångar.

Det är då jag är lycklig att de är just mina vänner. Så starka, så fina, så modiga, så helt jävla bäst. Jag önskat att jag kunde visa dom bättre hur bra jag faktiskt tycker att dom är. Men det är svårt.

Fast å andra sidan är inte jag så jävla torr. Jag släppte allt , hela mitt liv, för att följa min dröm. Jag var modig som satte mig i bilen och for 40 mil bort för att göra min grej. Jag fokuserar bort allt som snor min energi och gör bara saker jag blir glad och lycklig av.

Jag vet att de står kvar när jag kommer hem. Annars har jag ALLTID en extra säng att låna ut.

Så om ni saknar mig. Här har ni bilder ur alla olika sinnesstämningar och humör. Typ


Kommentarer
Postat av: tina

Hallå. På riktigt. Kan det bli första helgen i december nu? Tror jag inte saknat dig såhär mycket sen jag var i Afrika.



Tack för några energi-givande bilder !! <3

2011-11-23 @ 14:50:59
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0