Lördag.

Att ha klivit upp 0520 i en hel vecka har rubbat dygnsrytmen en smula. Vaknade 0720 och var aspigg i morse. Tvingade mig kvar i sängen en timme extra innan jag klev upp och ställde mig och bakade.. Jag, baka. Snälla? Haha. Men det var asgott.

Annars då? Hur går praktiken tycker jag?
Jo, den går bra. Hade utvecklingssamtal med sportchefen i går, då jag vart på sporten hela veckan. Han var mycket nöjd med mig. Måste bara tänka om lite från vad Fröberg och Håkjäveln lärt mig. Skriva lite rappare i texterna och bredda mina sportkunskaper lite. Men annars mycket bra. Sjukt kul feedback att få efter en vecka.

I dag då?
Öl med Patrik. Hockey och sen hem till Lisa på middag. Hon bjuckar. Tackar tackar säger jag.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0