Hej hej

Här ligger jag i sängen och kan inte sova. För mycket som snurrar i huvudet. Har varit på sjukhuset fem gånger sen mitt senaste inlägg. Hälsar glatt på tjejerna i repan, gråter floder inne hos distriktssköterskan. Smärtan är som något jag aldrig känt förut. Många stunder är den olidlig. Men för det mesta går den att leva med. 

Är otroligt tacksam över alla fantastiska vänner jag har som kommer över med godis, skvallertidningar och mat. 
Men min älskade sambo ska ha så mycket kärlek för allt han gör. Ställer alltid upp och behandlar mig som en prinsessa. Älskar honom så himla mycket. 

Aja, så här ser det ut nu iaf: 

Besparar er de äckliga bilderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0